TRATAMENT EGYPTEAN PENTRU TEN


În ziua de azi toată lumea vorbeşte despre tratamente cosmetice cu extract de aur,măşti făcute acasă cu fructe.Am zis să împărtăşesc şi cu voi o mască extraodinara pe care o folosesc odată la 2-3 săptămâni.Această mască se realizează cu ajutorul unor uleiuri pure aduse din Egypt,multă lume va spune că aceste uleiuri se pot cumpăra foarte uşor de către oricine care vizitează această ţară.

Este adevărat şi eu am făcut la fel dar spre deosebire de alte persoane am avut norocul să stau de vorbă cu acel vânzător de la magazinul de uleiuri şi când l-am întrebat pe acesta de ce femeile arabe au tenul atât de frumos sau dacă fac ceva în mod deosebit pentru a avea acest ten,el mi-a cerut voie să îmi aplice un fel de tratament.Am acceptat şi spre marea mea uimire întradevăr mi-am simţit faţa exact aşa cum mi-a spus înainte adică,curată,fină şi aveam senzaţia unui bureţel care absoarbe oxigen.Iar acum cred că e momentul să va spun şi vouă cum se folosesc aceste uleiuri.
Prima dată mi-a aplicat un amestec de lapte de palmieri,se numeşte 5 Palma,acesta se aplică şi se lasă să acţioneze 15 minute.Laptele de palmieri curată faţă de celulele moarte şi destinde ţesuturile.După 15 minute se şterge cu un tampon de vată umezit cu apa călduţă după care se aplică un amestec de aloe vera pură cu ulei de zangaran.Se aplică amestecul se masează 5 minute după care se lasă să acţioneze cam 10 minute.În acest timp se pune apă la fiert,în apa foarte caldă se pun câteva picături de ulei de mere verzi.Se înmoaie un prosopel din bumbac în această apă şi se şterge faţa destul de energic până când nu mai rămâne nimic.Foarte important este ca după acest tratament timp de 24 de ore să nu se aplice nici un fel de cremă sau alt produs din comerţ pentru că riscaţi o erupţie de toată frumuseţea.Pe timpul verii când expunerea la soare este destul de frecventă se poate utiliza şi odată pe săptămână pentru regenerarea pielii.

~ de exclusivmakeup pe Mai 4, 2011.

Lasă un răspuns

 
